Erzincan Nursan valla ben verdim ebemiz ver bişe olmaz dedi die biraz yüzünü ekşitti tadı hoşuna gitmedi ama başka rahatsızlığını hissetmedim yinede sen bilirsin
EssraS Nursan normal canım normal 1 haftaya kadar normal diyor doktorlar bağırsakları tam gelişmediği için günü gününü tutmaz