Anne sütü alıyorsa sıkıntı değilmiş arkadaşlar on güne kadar yapmazsa sıkıntılıymış. Benim bebeğim haftada bi kere yapıyor. 3.5 aylığız bu arada. Kendini zorlaması felanda yok ben hakiki zeytinyağı içirdim poposuna yağ sürdüm. Karnını bebek yağıyla ovdum masajlar yaptım ama nafile o kendi isteyince yapıyor. Yaptımı da bi yapıyor. Sırtından çıkıyor. Midem bulanıyor bi kokuyor anlatamam.😊