defnesmam42 cok gecmis olsun oncelikle💐
genellikle ozellikle de l tipi gibi yuksek korunakli cezaevlerinde gorusler bu kadar rahat olmaz yani siz gittiniz diye sizi iceri almazlar gorusten once listeye ad yazilir yazilmayanlari iceriye almazlar
eger ankesorlu telefondan vs ararsa ailesini onlar isminizi soyleyebilir konturu yoksa belki icerden biri kendi hakkiyla konusturabilir (bu da illegal)
kisacasi sizin listede adiniz yoksa iceri alinmaniz cok zor
diger bir konuya gelirsek bebeginiz daha cok kucuk bu tarz ortamda olmasini dogru bulmuyorum ben anne kardes ya da baba ziyareti degil zaten bence goturmeyin ortam cok kalabalik her cesit insan var
yuksek korunakli oldugu icin de defalarca ustunuzu aricaklar (bazi cezaevleri ic camasirina kadar bakiyor)
ayni sekilde cocugunda bezine kadar bakacaklar biberon mama bez islak mendil gibi seyler yaniniza alamicaksiniz
bu ozellikle acik gorus icin gecerli
kapali goruste de ust aramasi oluyor bu kadar detayli olmasa da yine ustunuzde hic bir sey olmamasi gerekiyor zaten max 40 dakika onda da telefonla konusacaksiniz 6 kisi 40 dakikada ne konusabilir ki e gorusu onaylandiginda istedigi zaman ailesini arayabilir o zaman sizde konusursunuz
belki bu dedigime uzuleceksiniz ama siz gitmeyin derim ben ya da bebeginizi birakin tek gidin tanidigim cok fazla gardiyan var ben bu bilgileri direkt onlardan ogrendim sohbet muhabbet arasinda da anlatirlar bazen
tekrardan gecmis olsun