defnesmam42 simdi anladim ve daha duzenli yazdim kafanizin karismamasi adina
yeni girdi cezaevine ailesi hic gorustu mu
onlar gorusuyorsa sizin adinizi yazmasini soyleyebilir
acik cezaevinde mi kapali da mi
gorusu olduguna emin misiniz cunku yeni girdiyse gecici kogustadir ya da yeni kendi kogusuna gecmistir ve her kogusun kapali ve acik gorus tarihi farklidir kapali gorus haftada 1 acik gorus ayda 1 seklinde olur
sizi listeye yazdirmazsa asla gorusemezsiniz sadece 1. derece yakinlar gorusebilir
ilk gorus icin sadece 1. derece yakinlarin olmasi zaten daha dogru
bir ihtimal cezaevi savcisina cikarsiniz o isterse bir defaligina sizi gorusturur o da normal goruse gore kisa bir sure olur
bana detay verin ne zaman girdi
hangi Tip cezaevinde kaliyor
e gorus yapti mi ailesi ona gore yardimci olabilirim