Benimde kızım 14 aylık 8.5kg ve iştahı çok açık bi bebek hiç olmadı hep ortalama yer 5-6 kaşık mesela sonra 2-3 kez ısrar ederim yemezse bırakıyorum ama yaklaşık 3 aydır kilosu aynı. Bu ara diş çıkarıyor damakları şişmiş yoğurt çorba oynata oynata yediriyorum. Çok zor kızlar yemeyen bebek. sağlıkları yerinde olsun elbet yiyecek diyolar ama insan dert ediyor