Kızım yaklaşık 9 buçuk aylik tam bir annesütü bağımlısı napsam ne etsem farklı farklı tarifler denesemde asla yemiyor ağzını kitliyor. İlk başlarda yoğurt meyve yerdi artık o da yok. Dün doktora gittim anlattım dediği tek şey anne sütü suanlik yeterli. Yarı yarıya biraz anne sütünü azalt Ek gıda vermeye çalış onun seveceği şeyler yapmaya çalış? Herr turlu tarif denedim daha ne yapayım ben. Zaten ac karnına deniyorum yine nafile cok uyanık benim kiz😆 hemen anne sütüne yapışıyor. Sizce ne yapmalıyım kızlar bu Ek gıda sürecine nasil alışıcaz