tugbaalii 15e ikna edin siz o şekilde tekrar konuşun. Yasal zam yapmak hakkımiz ama biz yasal zammın size az geleceğini kabul ettik. Mal mülk kolay edinilmiyor bunun farkındayız. Siz de eski kiracı bunu görüyor biz de onlara yeni kiracı gibi kira öde diyemeyiz sizin de bunu görmeniz gerekir diyin. Arada buluşmak gerekir karşılıklı adımlar atarak. 15de ısrar edin en kötü ihtimalle 16diyin daha fazlası çok olur buyursun versin mahkemeye mahkeme süresince yasal zam yapın verin sonunda da inşallah Allah güzel bir kapı açar size. Küçücük bir 2+1 bile olsa kendi eviniz olması en iyisi