7 buçuk aylıkken ayırdım ilk 2-3 gün derin uykuya daldıktan sonra tekrar ona farkettirmeden yanıma aldım sonra bende o da alıştık . Zaten en doğru olanı 10 aylıkken ayırmak ama aynı zamanda 6 aylıktan sonra her şeyi bilinç altı kaydediyor ve bu ilerde sorun oluşturabilir ,uyurken bile kaydediyor . O yüzden böyke olanı uyguladım