merve0715 biz doğduğundan beri zaten gündüz uykularında odasında uyutuyordum orada uyutup yatak odasına besigine alıyordum sonra 7 aylıkken gündüz almadan odasında uyutmaya başladım sonra 3 gün falan gece odasında uyutup bende odasında yattım 3. Günün sonunda tamamen odasında uyudu bence onun odası olduğunu anlatabilirsek kolay oluyor ve ben erken ayırdığım için bence kolay oldu