Ben ciddi anlamda bebeğiniz için çok üzüldüm kendi bebeğimi yerine koyuyorum çok üzücü 😔 bende anaokulu yaşı 2 ye düştü diye bir haber okudum ama ben kendini ifade edemeyen çocuğuma herşeyi yapabilirler diye bu konuda vazgeçtim yalnız diye kreşler çok pahalı oyun gruplarıda pahalı diye mantıklı gelmişti ama gözümü açtılar her ihtimali elbet düşünemeyebiliriz ama aklımıza geldiği kadar onları korumak zorundayız 😔