sizi üzmek istemiyorum ama çocuğa travma yüklemişsiniz,benim oğlum evdeki odalara bile girince inceliyor 13 aylık , annemlere gidince de bakıyor bilincinde yani başka yerde olduğunun ,siz daha kadını alıştırmadan bakıcının evine bırakıp gidince terk edildiğini hissediyor ve korkuyor sizden ayrıldığını sanıyor, bakıcı sizin evinize gelecek ve sürekli zaman geçirip yabancılık çekmeyecek kadar alışacak ,siz bu süreci en kolay ve başa çıkılır bi şekilde ayarlamak zorundasınız öyle bırakayım bakıcının evine alışır zamanla düşüncesi bebeğinizi daha çok hırpalar ,yarın gelmesiyle de hemen sonuç alınmaz bu süreç isteyen bi durum