Efy Geçen sene bizimde başımıza geldi başta önemsemedim ama sonra ne olur ne olmaz diye gittik hastaneye 4 doz aşı oldu
4nur123 annevebebegiii__ benim kızımın oldu aynı böyle çizildi kan ufak gördüm götürdük acile sokakta bir kedi olduğu için tehlike olabilir dedi doktor 1 doz vuruldu daha sonra 3 dozda belirli günlerde vurulduk toplam 4 doz 6 ay koruma sağlar dedi
4nur123 annevebebegiii__ götür canım bebekler hemen herşey kapıyor ne olur ne olmaz bende direk götürdüm belkide bişry olmucaktı götürmesem ama işte oluru da düşünmek lazım götür sen tedbir bizden takdir hep Allah’tandır derim hep ben
Efy annevebebegiii__ aynen ufak bi çizikti bende çok önemsemedim ama doktor her ihtimale karşı yapalım aşıyı dedi 4 doz oldu şükür bi sıkıntı yaşamadık
Nacafa Lazziya23 bilmiyorsunuz bari hemen muhalefet olmayın ya. Tırmalama sonrası kaçıncı gün gittiğinize/kedinin yaşıyor olmasına göre de değişiyor bu durum.
Nacafa Oğlumu sokak kedisi tırmalamıştı 4 doz yapıldı. Yan etkisi de yok aşı yapıldığı anda acı hissettiği için biraz ağladı o kadar
06mmo annevebebegiii__ aşılı ev kedisi çizdiği için 4 doz aşı verdiler ama biz 3 doz yaptırdık 10 gün içinde kediye bir şey olmazsa 4. Yaptırmaya biliyorsun Allah korusun geri dönüşü olan bir şey değil o yüzden yaptırmamaya cesaret edemedim
[silindi] Lazziya23 Birdunyabircennetannesiii kızlar doğru 5 doz aşı vuruluyor. Bir doz tetanoz, 4 doz da kuduz