Ya bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama insan ister istemez de tedirgin olmuyor değil.
14 aylık oğlum canı isteyince, ağlayınca ya da çok nadiren anne der , baba ,gel ,mama ,cikcik, vız vız , mö, v.b kelimeleri var ama mesela kaç gündür kafasını sağa sola salıyo ayağımda salıyorum ondan mı acaba diye düşünüyorum.
Taklit becerisi desen bay bay yapıyo alkış yapıyo, koşup bana sarılıyo sevdiği bşy görünce hiiiiiiiii diyo, Göktuğ nerdee diye seslenince hemen olduğu yerde koşup bana sarılıyo ama parmağıyla hiç bşy işaret etmiyor.
Geçen video da gördüm 13 aylık bir bebek annesinin söylediği her şeyi eliyle gösteriyordu yani gözün nerde diyodu hemen gözüne dokunuyordu,kolun nerde , kulağın, saçın yani her şeyi gösteriyodu maşallah çok şaşırdım benim 14 aylık yani acaba sıkıntı olabilir mi ????
Bu işaret parmağıyla gösterme çok mu önemli bir teday acaba ?