Lena77 sağlık ocağı biraz daha pinpirikli davranıyor. Alanında hekimler daha yumuşak yorumlar yapıyor. En azından ben öyle denk geldim. -Ki ben kiloluyum. Kilolu hamile kaldım. Eğer diyetisyen desteği görmeseydim ne olurdu halim bilmiyorum. Bana artı olarak döndü kısacası 😊birde dikkat ettiğim halde günlük parmaktan ölçüyordum yüksek çıktığı zamanlar oluyordu, diyetisyen o zaman uykusuz kalıyorsan, stres yapıyorsan o da çok etkiliyor. Bazen anlatmıyorlar bana ama anlaşılıyor demişti. Kısacası düşünüp stres yapmayın. Buda etkiliyor. Kısacası stres yapmamak, düzenli sağlıklı beslenmek bunun ilacı. Gerisini düşünmeyin 🌼 sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🩷