Lena77 Merhabalar güzel anne♥️ Endişelerin şekeri olsada olmasada her annenin yaşayacağı bir endişe öncelikle lütfen içini ferahlat. Bir tane bebeğim var 3 aylık. İlk gebeliğimi tecrübesizliğimle gebelik şekeriyle sürdürdüm günlerce ağladım az bir kaçamak yapsam bebeğime bişey mi oldu diyerek hastanelere koştum. Ayaklarımda yanmalar,yemek sonraları uyuyup kalmalar,uzun süre bebeğimin hareketlerini hissedememe,bebeğim fazla kilo alacak korkusu,doğum sırasında şekerim yükselirse bebeğime zararı olur mu,bebeğim şeker hastasımı doğacak diye diye geçirdim. Diyetime uyduğum halde istemsizce bunları düşünüyordum. Diyetime sadık kaldım çok nadir kaçamaklarım oldu tabi ki. Çok şükür bebeğim sağlıkla dünyaya geldi şekerden hiç etkilenmedi bile. Kendinize bu güzel günlerinizi zehir etmeyin siz iyiyseniz bebeğiniz de iyi demektir♥️