elifozkan kefir veriyorum içine kuruyemiş rendeleyip, meyve ekliyorum blender ile bızztt yapıyorum olmadı chia tohumu atıp bir kuruyemiş rendeliyorum kefirin içine, puding yapıyorum bebek puding karışımı Hindistan cevizi yağı ve Hindistan cevizi ekliyorum, üzerine biraz muz doğruyorum. Bebek Muhallebi yapıyorum elma konsantresi ekliyorum üstüne geçen bir sayfada görmüştüm bebek reçeli yaptım şeftali ile ( şeftalinin kabuğu soyulup doğranıyor, biraz su, biraz chia tohumu, elma suyu konsantresi zaten kek kıvamına geldi hazır ) üzerine bebek reçeli ekledim sevdi. İrmik yapıp içine Hindistan cevizi yağı ve bol Hindistan cevizi ekledim cocostar gibi topçuk da yapılabilir ben muhallebi gibi verdim. Kek yapacağım ama bi de bebe bisküvisi yaparsam evde mangolya yaparım. Bir de bi yemek kaşığı yulaf su ile biraz yumuşatıp biraz avakado, biraz peynir, zeytinyağ ile karıştırıp veriyorum.