Usnac1995 dgltkn Siz ayarını tutturamamışsınız. Koltuk altı ateş ölçer varsa 41 derecelere geldiğinde mayalayın. Ben 2 lt süte 1 kaşık maya koyuyorum. Kapakları takmadan üstüne sofra bezi örtüp en az 4 saat bekliyorum
Tatlican allwrite Yazın ev sıcakta ekşimiyormu çok şaşırdım Mesela kışın desen hadi evler okadar sıcak degil
allwrite Tatlican yo, ekşilik olmuyor. Bilmem, annemden böyle gördüm, yıllardır da böyle yapıyorum.🙂 Kışın daha fazla sarıyorum sadece, bir de süreyi biraz uzatıyorum. Belki sizin eviniz daha fazla sıcaktır veya fazla sıcakken mayalıyorsunuzdur.
Miracinannesi52 dgltkn beklemek için 3 saat az gibi geldi bana ben yatmadan önce mayalıyorum sabah kalkınca dolaba koyuyorum
benbenimm dgltkn dgltkn canım boyke çok sıcak değil ılık olsun çok sıcak olursa sulanır hem mayaladiktan sonra üstünü kapat ben mont falan sererim ustine iyife kalın şeylerle sabaaha akdar beklesin sonra sabahta dolana köy bence sen biraz sıcak yapıyorsun ve erken dolaba koymuşsun ondan olmuştur