senasarac ben 5. Gün o şekilde emzirmeye başladım bebeğim 9 aylık olacak haftaya hala meme ucu ile emer. Islak olunca memeye tam yapışıyor kaymıyor düşmüyor. Meme ucu asla yara olmuyor çok konforlu. Wee baby markasını kullandım hep. Memenin ucu slikona deymiyor benim sütümde azalma olmadı yanlardan taşma olmadı. Herkes azalır diye korkuttu beni ama. Normal meme verdiğimde asla almadı bebeğim ara ara hala denerim almaz.