ipeksiiimom Pamsdream yetişkinlerde 400-500 iyi diye biliyorum benim 120 çıkınca doktor iğne yazmıştı
bunemeselaa Pamsdream bizde bugün yaptırdık b12 380 d vit 38 çıktı herhangi birşey vermedi normal dedi
cnngkdmr melisahera evet bizimde yüksek baya doktor bi şey dedi mi size ben mama içtiği içim oluyor diye düşünüyorum
melisahera cnngkdmr bana da mamadan kaynaklı olduğunu söyledi şöyle metabolizma test yaptı bir şey çıkmadı ben de götürmeyeceğim bir daha yaşına gelince götüreceğim düşüklüğü sorunmuş zaten yüksekliği için tedavi yokmuş idrarla atılır fazlası