Kuzucukumsu Pamsdream konu hakkında otorite değiliz yetkili değiliz sağdan soldan duyduklarımızla 1000e yakın olmalı diye biliyorum ben ama en iyisini çocuk doktorları. Tıp eğitimi almamış birine göre sana göresi/ bana göresi olmaması gerekiyor diye düşünüyorum
cennetkusum16 Pamsdream bizim 400- 500 arası değişiyor. Doktoru normal görüyor. Dediğiniz gibi yeni bir söylenti var 1000 lerde olması gerekiyormus. D vitamini 100 üzerinde olması gerekiyormus. Nasıl olucaksa onuda bilmiyorum.
bunemeselaa Pamsdream bizde bugün yaptırdık b12 380 d vit 38 çıktı herhangi birşey vermedi normal dedi
cnngkdmr cennetkusum16 ya benim bebeğim mama içtiği için öyle sanırım mamada vitamin olduğu için öyle büyük ihtimalle normaldir sizinki de
cennetkusum16 yaranamadim geçen bı doktor açıklamış her yaş grubu için söylemiş. Normal denilen değerlerin aslında düşük olduğunu söylüyordu
ipeksiiimom Pamsdream yetişkinlerde 400-500 iyi diye biliyorum benim 120 çıkınca doktor iğne yazmıştı
cennetkusum16 cnngkdmr bizimkide hep mama içti ama hiç o seviyeleri görmedi maksimum 500 kusurlerdeydi. Kullandığınız mama markası ne
cennetkusum16 cnngkdmr bilmiyorum canım onu kontrolunuzu yapan doktor yorumlar. Bizim hiç o seviyeleri görmediği için bişey diyemiyorum
cnngkdmr birds 9 aylık daha doktorumuz görmedi ama chat gpt ye sordum mama alan çocuklarda öyleymiş bide yükseklikten ziyade düşüklük önemliymiş
cnngkdmr cennetkusum16 anladım bilmiyorum mama yediği için yazıyor internette hep buradan da baktım mama yiyen çocuklarını hepsinin yüksek çıkmış inş bi sıkıntısı yoktur