Prensannemm Gokturkmom bende 53 kiloyum benim yemem de sıkıntı yok yaramıyor sizde mi öylesiniz veya doktora gittiniz mi kilo almama için
Gokturkmom Prensannemm gitmedim ama kan değerlerime baktırmak için gittim sonucu göstermeye gitmedim ,gebelikte tiroid sıkıntım vardı daha ilaç kullanmam istenmişti ama ben bırakmıştım bakalım ne diyecek doktor