01_bebisko Verme tabağııı alabilir miyiz 🤗 hahahaha boş tabak 🤩 neyse ki 89 ile çıktığım yola 71 ile devam edip son -10 ile zirve yapınca gidip doya doya Adana kebap yiiiceeemm 🤩🥳😎🥰😘
Esoz1110 Gokturkmom Gercekten kilo almaya calısmak nasıl bir duygu doğumdan sonra veremediklerimi size verebilsem keske😆
Gokturkmom Esoz1110 Çok zor hahahahah keşke alabilsem 😂 transfer mümkün olsa forumda bunu isteyen o kadar çok kişi var ki