MamaUygarVibes Deletedmom2987 aşiret dizileride çok kötü ahahaha sanırım ben genel olarak Türk dizilerini sevmiyorum ya😂
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom2987 halamın eşi rizeli bir kere bile şiveli konuştuğunu görmedim rizeye gittim tabela asmışlar de-da şeklinde konuşanlar çakmadır itibar etmeyiniz diye 😅
Deletedmom2987 usenmedimyaptimbirvelet de-da şeklinde konuşanlar çakmadır itibar etmeyiniz diye bu çok iyiymiş ya 🤣
MamaUygarVibes Deletedmom2987 ahahaha bende mutfakta iş yaparken falan arkada ses olsun diye açıyorum 😂
tengrininsesi [silindi] o zaten Trabzonlu ondan tam yapıyordu ajsjsjs İşi Karadenizlilere bıraksalar 5 sezonluk dizi çıkar sjsjs
[silindi] tengrininsesi yani yüzüklerin efendisinde oyuncular mevcut olmayan elfçe diye bir dil bile öğreniyorlar game of thronesta yine var olmayan valyria dili öğreniyorlar bizim oyuncular bir tane karadeniz şivesi öğrenemiyor clglgşg
tengrininsesi [silindi] Ama bak sana şöyle söyleyeyim mesela İngiliz aksanını, hint aksanını yaparsın ama Karadeniz zor 😂 En iyi oyuncuda bile sırıtır.
hira0502 Deletedmom2987 ben sadece sen anlat karadeniz’i çok severek izlemiştim ama diğer dizileri hiç izlemiyorum bile
nadidelifora Deletedmom2987 bir karadenizli olarak nefret😂 resmen içinden geçiyorlar şive yapacaz diye.
[silindi] tengrininsesi haklısın baya zor 😂 benim eniştemi anlayabilmem 4-5 sene sürdü hala %100 anlamıyorum dediklerini 😂