gokceninannesiiiiii aa ufuk hoca memorialde miymiş? Evet çok duyuyordum ismini. Ben de osman hocadan memnundum açıkçası ama ben de hiç seveni duymadım son zamanlarda alerji konusunda çok yeterli gelmedi. Bide dediğim gibi sürekli ulaşabilmek istiyorum.