rbiarbia hamcokelek33 Acıbadem Murat Çaglar Memorial Samet Özer Memorial hekim olarak çok bilgili kızımında süt alerjisi var dı alerji testleri falan filan şimdi yumurtaya döndük mama haricinde de hiç bi şekilde süt ürünü tüketmiyorz zaten Hekim olarak samet hocayı öneriyorum ama hastane çok yetersiz bi kan alacaklar delik deşik ediyolar çocugu
hamcokelek33 rbiarbia çok sevindim özellikle alerji konusunda bilgili olmasına hekimin. Biz tam olarak teşhis alamadık çünkü, sizin belirtileriniz neydi konudan ayrı olarak🥹
rbiarbia hamcokelek33 Yüzünde ve vucudunda özellikle bacaklarında kırmızı döküntüler oluyodu mustelanın atopiye kremi var bak bize çok iyi geldi çantamızdan eksik etmiyorum akşam sürüyorum sabaha hiç bişeyi kalmıyo eger şayet süt alerjisi netse rapor veriyolar raporlu mamaya geçiyosunuz her mamayı kullanamıyosunuz
hamcokelek33 rbiarbia şu an alerji durumumuz net değil sadece kakamızda mukus vardı, o da kesildi neye tepki verdiğini anlayamadım süt ürünlerini kestim sanırım onunla alakalı ama çok sıkı da bir diyet yapmıyorum. Benim için doktora hemen ulaşabilmek çok önemli whatsapptan vs , o yüzden yeni bir doktor arayışına girdim ama bakalım🥹
hamcokelek33 forumgurmesi yani güya özel hastane ama devlet hastanesinden pek bi farkı yok. Hamileliğimin başında gülden hanıma gidiyordum hiç ama hiç memnun kalmadım üslubu vs hiç hoş değildi değiştirdim sibel hanıma geçtim. Allah var kendisinden memnun kaldım doğumum da onda oldu. Sezaryen planlamıştık ama anestezi vs hiç konuşmadık. Ameliyathaneye aldılar ve (bu kısmın tamamen anestezi doktoruyla alakalı olduğunu düşünüyorum) zorunlu genel anestezi yaptılar üstelik bana hiçbir şekilde danışmadan. Anestezi doktoru sert bi biçimde tansiyonumun normal olmadığını söyledi üstelik daha tansiyonum bile ölçülmemişti. Hiç hayalimdeki gibi bi doğum olmadı yani. Sonra başka başka doğum yapan annelerden de duyduğum kadarıyla doktor kim olursa olsun genel anestezili sezaryen olmuşlar hep. Ayrıca ameliyathane kapısında giren çıkan hastalar varken tadilat vardı her yer toz duman içindeydi. Ebeler hemşireler ilgiliydi gebelerle ama yazık o kadar ağır şartlarda çalışıyorlar ki gerçekten yorgunlukları yüzlerinden belli oluyor. Daha sonra oğlum doğduktan sonra gözünün üstünde doğuştan kızarıklık vardı, hastanedeki göz doktoruna gittik, 17 günlük bebeğe yetişkin muayenesi yapıp bebeğimde şaşılık olduğunu söyledi hemen kayseriye fakültede şaşılık bölümüne gidin dedi kafamızdan aşağı kaynar su döküldü. Ertesi gün hemen kayseride ideal göz hastanesnde şaşılık bölümünde uzman bi profa götürdük, adam çok şaşırdı yenidoğan bebeklerde göz kaymasının olabileceğini 6. Aya kadar geçeceğini söyledi öyle de oldu. Yani kısacası umarım artık pek de yolum düşmez diyorum şu sıralar🥹
forumgurmesi hamcokelek33 benimde tansiyonumun uygun olmadığını söyleyip genel anestezi yaptılar. Şuan sizin yazdıklarınız içime çok büyük kuşku düşürdü :/ gülden hanıma gidiyorum bende ilk doğumum onda oldu son dakika ona gittim ama şuanda rahatsız edici bir tavrı olmadı seviyorum. Siz hangi tavırlarından rahatsız oldunuz?
handegl Samet özeri tavsiye ederim. Çok tatlı, bilgili,sabırlı, sakin ve açıklayıcı, tatmin edici bir doktor. Alerji için ayrıca gidecekseniz, şehir haatanesinde murat cansever
hamcokelek33 forumgurmesi o dönem emzirme odasında falan karşılaştığım yeni annelere sordum hep aynı şeyi dediler. Herkese genel anestezi yapılmış. İnanın genel anestezi olacağımı bilsem kayseride bi özel hastane tercih ederdim. Sütüm 3. Gün geldi. Tamamen anestezi kaynaklı olduğunu düşünüyorum Gülden hanım konusunda da başta çok kanamalarım oluyordu. Bir kere şehir dışındayken çok ciddi kanamam oldu kendisine ulaşmaya çalıştım oradaki doktorun verdiği ilacı kullanayım mı diye, ulaşabilene aşk olsun :) bide düşecekse düşecek yapılacak bişey yok dedi sağ olsun😂 o konuşmadan sonra direk değiştirdim zaten
[silindi] hamcokelek33 forumgurmesi ben gülden hanımla doğum yaptım aynı anda kist ameliyatı da olacağım için gel sana genel anestezi yapalım uzun sürecek senin ameliyatın dedi hayır istemiyorum diyince tamam sen bilirsin dedi ve spinalle oldum sezaryenimi. Üstüne 1 saat de kist ameliyatım sürdü sonlara doğru ben kötü olmaya başlayınca son 10 dakikasında mecburen uyuttular bir tek
anneee5 hamcokelek33 canım bende Nevşehir deyim bizde Hüseyin hoca taraftarıydik önceden mecburiyetten bir kez devlete gittik tesadüfen bir doktora sıra aldım ismi murat çok zor sıra bulunuyor bu arada çok ilgili bir adam devlet şartlarının çok çok üstünde muayene ediyor özelde çok pahalaninca ben hep ona götürmeye başladım ilgili bir adam tavsiye ederim
forumgurmesi [silindi] bak bunu soracaktım bende sana seninki nasıl oldu diye. Benim tansiyonum da 10/6 çıkınca genel oldum gerçi kendi gözlerimle gördüm yani tansiyonumun düştüğünü.
[silindi] [silindi] genel anestezi yapalım uzun sürecek senin ameliyatın dedi hayır istemiyorum diyince tamam sen bilirsin dedi ve spinalle oldum sezaryenimi. hamcokelek33
gokceninannesiiiiii Memorial de ufuk hocaymış burdan gitmiş kendisi yenidoğan doktoruymuş çok çok seviliyormuş. Ben de osman dereliye gidiyorum. Açıkcası sevdim ama çok seveni duymadım evet 😬 murat beye de gittim devlette guzel muayene ediyor.
hamcokelek33 gokceninannesiiiiii aa ufuk hoca memorialde miymiş? Evet çok duyuyordum ismini. Ben de osman hocadan memnundum açıkçası ama ben de hiç seveni duymadım son zamanlarda alerji konusunda çok yeterli gelmedi. Bide dediğim gibi sürekli ulaşabilmek istiyorum.