aydint Sizi tebrik ediyorum. Aynı bakış açısına sahip bir başka anneyi görmek mutlu edici.
Söylediklerinize ek olarak, düzen dediğimiz şeyin 4 duvar arasında her gün aynı saatte, aynı şeyi yapmak veya yapmak zorunda olmak anlamına gelmediğini düşünüyorum. Bence gezmek, dışarıda uyutmaya çalışmak, dışarıda yemek yedirmek için uğraşmak, bunlar da düzenin bir parçası olabilir. Düzen, bizim rutinimizdir. Çok planlı bir insan olmaklambirlikte benim de rutinimde olabildiğince gezmek, spontane takılmak, o anki durum ve koşullara göre gerekeni yapmak var. Bunu söyleyince “e tabi, uyuyan çocuk, her yerde uyur, ondan rahat rahat gezip tozmuşsundur” diyen olmasın :) ilk günden beri uykuyu sevmeyen, gece 2 saat kesintisiz uyuduğunda anne babasını mutlu eden bir bebek.
Ama herkes kendi düzeninden, oturttuğu sistemden memnunsa başkalarının sözüne aldırış etmeye gerek yok bence de.