Sizin yazdıklarınızı okurkende bende kendimi sorguladım 😂 bende öyle bi anne değilim, çünkü o kadar düzen ve disiplinli biri değilim, bebeğimin sağlığı yerinde olduğu sürece her yere gittim, kalmam gereken yerlerde kaldım, tatile gittim, şehir dışında gezilerine gittim, ben hayatımdan bişeyler alarak büyütmek ve o zamanı geçirmek istemedim bu kendi tercihim, bebek arabasında da uyudu, tatilde kumun üstünde de uyudu, yer yatağında da uyudu ortam ve şartlar ne gerektiriyosa öyle yaşadım, bebeğim büyüyor aynı zamanda benimde hayatımdan geçiyor, ben yapamadım gezmemden keyfimden ödün veremedim o kadar sıkıya gelemedim, her zaman aynı saatte uyumayabilir akşam bazen bizimle dışarda gezebilir istisnalar ve ortama ayak uydurabilir, ben mi hatalıyım siz mi bilemem ama böyle mutluyum ve sizde böyle mutluysanız sorgulamayın herkesin hayattan keyif alışı farklı