Mlkkrm merhaba daha dün ablama aynı şeyi söyledim beraber başlayalım bir ayda 10 kg hedefimiz olsun hiç kaçamak yapmayalım vs diye ama ben 15 Eylül‘de düzenli kendi evime geçeceğim annemlerdeyim şu an kısa süreliğine evime gectigimde düzenli bir şekilde başlamak istiyorum ve benim de hedefim bir ayda 10 kg vermek ve dikkat Edip spor da yaparsam verebileceğime inanıyorum yeter ki düzenimi bozan evimden beni uzaklaştıracak herhangi bir şey olmasın yani aslında seninle başlamak isterdim ama işte 15 Eylül‘de başlayabileceğim ben inşallah Allah’ım sen yardım et