Kayra_68_aksaray asao öyledir bence sonucu yazarmısın neden olmuştur merak ettim kaymamistır diye düşünüyorum
Kayra_68_aksaray asao ben 9 yıl kullandım hiç birşey olmadı ama ikinci tattırdığın da doktor çok ugrastı işlem bitti sonra ipi uzun dedi tekrar kesmeye caliştı makas kesmedi makas istedi bekledi sonra o spıral kaçmış rahmine yapismiş duruyor cıkartamadilat
asao nisaakb çatala çıkıyorsun toplam 3 4 dk sürdü benim işlemim cok kısa ısırık gibi bir acı oyle söyleyeyim bagirma veya vs yaşamadım dayandım zorlamadi beni
asao Kayra_68_aksaray gittim bugün yerinde gayet kayma çıkma vs cok ama takan kişi ipi kısa kesmiş normalde biraz daha uzun bırakıyorlarlarmis ip kısa olduğu için sert ve dik kalmis o yüzden batma oluyormuş biraz yumuşar zamanla geçer geçmez ise çıkarıp yenisi takarız dediler
nur51_ nisaakb bende korkuyorum doğum yapalı 4 ay oldu hamile kalırım diye tedirgin oluyorum her seferinde
nisaakb iremnaz88 Off ben gebelikte de alttan muayene olamadım fobi oluşmuştu bunu nasıl taktıracağım ya
iremnaz88 nisaakb kola takılan bişi vardı koruma sağlıyormuş deri altı implant mı ne durumun varsa ücretli ecxandden alıp şehir hastaneleri takıyor o fazla ağrıtmıyormul
asao nisaakb 3 4 dakika sürüyor gercekten asla fazlası değil dayanırsin bendede çatala cikma fobisi vardi