mmisa ay bu aralar salgın var herhalde 6. Hastalıkta.. ben adını bebeğim ağustos ayında geçirene kadar hiç duymamıştım. Bizimde 3 gün dirençli ateşimiz oldu devletteki doktor anlamayamadığı için antibiyotik başlattı 4. Gün her yeri kırmızı kırmızı döküntü oldu hemen antibiyotiği kestim dokundu diye düşündük sonra döküntüler çok kızarmaya başlayınca tatil dönüşü doktorumuza götürdük alerji diye düşünüyorduk hala ve doktorumuz görür görmez 6. Hastalık bu dedi şükür kızarıklıklar da 4-5 gün içinde tamamen yok oldu.. size de çok geçmiş olsun ❤️🩹