mmisa biz doktora götürdük enfeksiyon yoktu ama inatçı bir ateş vardı ve başka belirti yoktu, keyfi de yerindeydi. Doktor üç gün bekleyim 3. Gün düşmezse tekrar gelin dedi ve dolven de vermeye başladık dönüşümlü. Üçüncü günde ateşi oldu ve bitti bizde. İki azı dişinin çıktığı döneme denk geldiği için biz de diş ateşi diye düşünüyoruz.