siem bende sağlık ocağında test yaptırdım doktor değerlerin normal olduğunu söyledi. Oluk oluk dökülüyor hele duş sonrası tarayınca avuç dolusu saç oluyor gerçekten. Uçları serçe parmağım gibi oldu diplerimde açıldı hep. Ne olur bu duruma çare bulursanız beni de bilgilendirin.
Eşim, saçlarının uçları ve dipleri çok seyrekleşmiş önlerin de hep açılmış diyor yani dışarıdan da çok belli oluyor artık :(