siem Aranızda saç dökülmesi yaşayan varmı sanırım artık kel kalicam taramadan elimle çekince öbek öbek geliyor 1 aydan beri devam ediyor almadigim şampuan kalmadı bir türlü dökülmesi durmuyor kan ilacı ve B12 d vitamini de kullanıyorum hala bı değişiklik yok başına gelip şununla geçti diyen varsa yardım bekliyorum
CuteBadesMama siem emziriyorsanız bu dönemde yoğun dökülmeler yaşanabiliyor. Takviye aldığınızı söylemişsiniz, doktor takibiyle devam edin, bir süre sonra dökülmeler normale dönüyor ve yerine yeni saçlar çıkıyor. Benim öyle oldu. 🌸
Mammamiaa_ siem ferritin değeeinizin 30 üstü olması gerekiyormuş azalması için. Doktora gittim saç diplerim kelleşti resmen sprey verdi
mavii_98 siem bebeğim 3 aylıktı başlamıştı bir süre devam etti ara ara yine oldu 1 yaşında kısa bir süre önce düzeldi diyebilirim saçımda hep boşluklar oluştu çok üzüldüm lan değerlerime sorun yoktu bende biberiye yağı kullandım hala kullanıyorum hamileliğimden beride kullanıyorum aslında etkisi oldu mu bilmem ama şuan o boşluklar doluyor
gztna siem bende sağlık ocağında test yaptırdım doktor değerlerin normal olduğunu söyledi. Oluk oluk dökülüyor hele duş sonrası tarayınca avuç dolusu saç oluyor gerçekten. Uçları serçe parmağım gibi oldu diplerimde açıldı hep. Ne olur bu duruma çare bulursanız beni de bilgilendirin. Eşim, saçlarının uçları ve dipleri çok seyrekleşmiş önlerin de hep açılmış diyor yani dışarıdan da çok belli oluyor artık :(
siem CuteBadesMama emzirmiyorum şuan hala durmuyo bebeğim 11 aylık oldu 4 aylıkken dökülme olmuştu ama durdu çabuk bukadar da değildi şuan çok aşırı fazla
Mammamiaa_ siem evet yaradı gerçekten kısa kısa çıktılar.TTO saç bakım losyonu. Eczaneye sorabilirsiniz haftada birkaç kez duştan sonra saç diplerine masaj yaparak kullanıyorum
siem CuteBadesMama evet bakıldı değerler normal öyle asriri bı düşükluk yok ama yinede takviye verdi doktor insülin kullanmaya başladım açaba hormonlar dan mi oldu anlamıyorum
siem mavii_98 biberiye suyu kullandım ama bişeye yaramadı biberiye yağını denicem nasıl kullanıyorsunuz rica etsem anlatirmisinzi
ilayda1408 Ben de doğum yapali 4 ay oldu avuç avuç taramadan daha saçlarım geliyor elime yakında saç diplerim gözükmeye başlayacak heralde bu gidisle hem emziremiyorum da . Hamileikte saçlar dokulmuyomus gurlesiyormus doğumdan sonra da bu dökülmeyen saçlar dokulmuyomus . saçlarımın yarısını falan kaybettim heralde evin her yerinde saçlarım her gün supurmeme rağmen.basimi yastiktan kaldiriyorum dolu saç .
siem Saadet ilayda1408 aynis şekilde taramaya korkuyorum bı çözüm bulamadım bioxin şampuan aldım dokulmeler için oda saçımı sert yaptı daha da dokuluyo suan
CuteBadesMama siem Elbette hormonlar değişiyor, düzensizleşiyor, normal bir süreç. Doğum sonrası saçım dökülmedi diyen anneye rastlamadım. Dediğim gibi siz takviyelerinizi düzenli kullanın, bir süre sonra dökülmeler normale dönüyor. 🌸
mavii_98 siem duşta saçımı ıslatıp yağı saç diplerine uygulayıp masaj yapıyorum bir süre kafamda duruyor sonra şampuan sürüp birazda öyle masaj yapıp iyice arındırıyorum