mmisa iki kremi de kullanıyorum bugun farklı bir krem daha deneyeceğim alerji geçmişimiz var pişik olarak değil de kanlı kaka olarak tepki vermişti bizde farklı bişey yemedi alerji yapabilecek o yüzden alerji olduğunu düşünüyorum aslında doktora götürdüm ama açıp bakmadı bile altına bez bağlama açık tut sürekli pişik kremlerini kullan dedi geçti. İnşallah yeni bez ve yeni bir kremle geçer