mormnkse23 Bir süredir pişiğimiz var bez değiştirmek istiyorum organik doğal bildiğiniz bir marka var mı önerebileceğiniz şu an molfix kullanıyorum
alparslan14subat mormnkse23 molfix bildiğin bozulmuş zaten sleppy bio natürel kremde bepanthen öneririm
gg3848 mormnkse23 doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum başka hiçbir bezi kullanamadım kızım çok hassas hemen pişik oluyor
stillwasser mormnkse23 yani heryerde fazla bulunmuyor siz trendyoldan sipariş verebilirsiniz kullanıyorsanız 5m migroslarda olabilir
mormnkse23 stillwasser ilçedeyim küçük bi migros var oraya bakayım yoksa siparişle bir kaç güne gelir artık teşekkür ederim. Bir de krem ne kullanmalıyım sizce
stillwasser mormnkse23 rica ederim ben mustela ve bübchen kullandım eger cok pişik olursa da sudocrem
havvakosar mormnkse23 hamazinc krem kullanabilirsin saglik ocaginda yazdir istersen o kdar güzelki bi kaç sürmeden sonra hemen geciyo pişik bide cok bereketli yogun bi krem
mormnkse23 adaatuna hayır prima aktif bebek kullandık ondan sonra pişik olduğunu düşünüyorum başka prima modeli kullanmadım
mormnkse23 stillwasser 10 aylığız şimdiye kadar sudocrem kullandım geçirmeyince bepanthol aldım o da olmadı bir de onlara bakayım
mmisa Bezfen olduğuna eminmisiniz Prima aktif bebek eniyilerinden bizde kullanıyoru. Pişik kreminden, sık banyo yapmadığından,yada pişik kremi sürülmediğinden, ıslak mendilden bile olabilir Ya da küçüktür bez gibi
mormnkse23 mmisa bebeğim 10 aylık hala pamukla temizliğini yapıyorum kakadan sonra evdeysek temizledikten sonra suyla yıkıyorum ve kremini her kakadan sonra sürüyorum molfix yerine prima kullandık ondan sonra oldu daha da toparlanmadı geceleri bezsiz uyutuyorum gün içinde açık dolaşıyor bir süre yapmam gerekenleri yaptığımı düşünüyorum ama geçmedi bi türlü farklı bir şeyde yemedi yemeklerini ayrı pişiriyorum rutinimizden farklı olarak sadece bez değişimi olmuştu 😔
mormnkse23 gg3848 teşekkür ederim ikisinden birini hangisini bulabilirsem artık burda onu deneyeceğim
mmisa mormnkse23 geçmeyen pişik özellikle birden başlayan alerji belirtisi de olabilir Ne yiyinc eıluyor gibi takip edebilrsn. Ayrıca pişik kremi kullanmamaktan cok bazen kullandığın pişik kremide yaphlr örneğn benm beneğime sudocrem iyi gelşyor bebhatn işe yaramuyo normsl duruyo arkadaşta sudocrem pişik yapyor gibi cok geçmiş olsun başka birşey gelmedi aklıma
mormnkse23 mmisa iki kremi de kullanıyorum bugun farklı bir krem daha deneyeceğim alerji geçmişimiz var pişik olarak değil de kanlı kaka olarak tepki vermişti bizde farklı bişey yemedi alerji yapabilecek o yüzden alerji olduğunu düşünüyorum aslında doktora götürdüm ama açıp bakmadı bile altına bez bağlama açık tut sürekli pişik kremlerini kullan dedi geçti. İnşallah yeni bez ve yeni bir kremle geçer