Tatlican soncahilbukucuu Ahh bilmezmıyim dişleri çıkmasına aylar varken gece 3 te uyanır oturur ağlamaz bakınırdı sabah 7 de dalardık uykuya 🙈
BordoHuniliAnne soncahilbukucuu çünkü soncahilbukucuu 0 dan insan büyütmek Cevap zaten soruda. Hepsi zamanla geçecek merak etme 🌸
sinemisxs Deletedmom_968 calgel kullanıyorum tetagilde aldım faydası olmadı, diş jelinde farklı markalarda var eczaneye danışırsanız yardımcı olur ben bunu aldım ılk çıkacağı zaman hala kullanıyorum
tonymontana soncahilbukucuu 4. aydan sonra zaten kulaklarini tutmaya baslarlar bu dis belirtisi degil ayrica damakta tek ya da cok beyazlasmalar olabilir bu cok normaldir erken dis cikartmiyor on dis hazirligi baslamistir bu huzursuzluk yapabilir tetagil verin icerigi temiz ve dogal baska urunlere hic bakmayin
alpsr 5 ay 6 günlüğüz bizde aynıyız 4. Ay ayağı bitiyor rahatlıcam derken uykuya direnmeler ağlamalar sık sık uyanmalar huzursuzluklar basladı yine atak mı yine diye araştırıyordum çünkü diş etleri kaşınıyor ama şişlik yok 😞