kelebek27 Ahsensmom_ ne biliyim insanoğlu uyurken üşümez mi incede olsa bişey atarım üstüne galiba 🫠 tabi boğulma tehlikesi yoksa göz önündeyse
kelebek27 aybarsmom34 gündüz bende öyleyim ama uyurken üşür diye düşünüyorum. Üstüne bişey atıyo musunuz
aybarsmom34 kelebek27 Hayır, üstüne hiçbir şey atmıyorum. Yani atsamda kendisi geri açıyor. Çok terleyen bir bebek benimki