aslanmomy Fasulyecik biz 3 tekerlikli globber aldık babaannesi isim yazılı künye taktı anneannesi scooter almıştı
Mryasmin Eşim isimli künye aldı. Bende anı defteri hazırladım her yaşında hazırlayacağım elimden geldiğince .
Fasulyecik Mryasmin çok mantıklı 🥹bende hamilelikten itibaren 4.ayına girene kadar yazdım ama vakit bulamıyorum artık. Yaşına girdikçe bende birer sayfa daha hazırlayım en iyisi teşekkürler 🩷
smileylaylom Fasulyecik etkinlik masası düşünüyorum ben, çekmeceli olan. Evde birlikte etkinlik yapalım diye
Fasulyecik nisnurdmr gerekli değil tabiki ama ben saklamak istiyorum açıkcası mesela künye alsam ileride çocuklarına bak bu benim ilk yaş günü hediyemdi diye göstermesi düşüncesi hoşuma gidiyor🥹
hazale966 Fasulyecik güzel ama bebegin dengede durması gerek ve biz arkada cubugu olandan ittirmelilerden aldık
mamacitaa_ Fasulyecik kız 1 yaşında nasıl bilsin hediyeyi almadık bisey 🥲🥲 3 yaştan sonra anlamaya başladı da aldık 💗
Fasulyecik mamacitaa_ bende ilk doğum günü hediyesini hem anı olarak saklamak istiyorum ileride çocuklarına göstersin , bak bu benim ilk hediyemdi diye anlamlı bir şey istiyorum 🥹