Fasulyecik Oğlumun doğum günü yaklaşıyor ne alacağıma daha karar veremedim. Siz miniklerinize ilk doğum gününde ne hediye aldınız-alacaksınız? Banada fikir olsun ✨
bloommom Fasulyecik benim oğlumun doğum günü de kasım da globber bisiklet almayı düşünüyorum zaten anca yaza biner
sblprl Fasulyecik bizimde ekimde sallanan kuğu alcam erkek bebekler için ayıcıklı olanı da var çok seviyo bebekler
Fasulyecik bloommom bende globber bisiklet yada oturaklı scooter düşünüyorum şuan ama farklı şeyler gördükçe de acaba diyorum🥲
Fasulyecik sblprl özellikle görüntü olarak bende çok beğeniyorum ama oğlum o tarz şeylerin üstüne çıkıp atlamayı daha çok tercih ettiği için elendi maalesef 🥲
gokceege Fasulyecik oğlumun herşeyi olduğu için biz onun adına bir hesap açtırıp bankada en az 25 yaşında teslim edeceğimiz bir para biriktiriyoruz yaşından beri 🥰 en güzel hediye bu bence diğerleri sürekli alınan şeyler zaten
Fasulyecik gokceege bunu anneannesi hediye olarak yaptı 18yaşına kadar kullanılmayacak şekilde 😍bencede en mantıklı hediye bu. Geleceği için ne birikirse kâr
maygirl Fasulyecik 1 yaş konsept foto çekimi, aile icinde kutlama,akülü araba+tatil yapmıştık hepimiz gezmeyi cok sewiyoruz çünkü😀🌸
Gamzelikiz_34 Fasulyecik ben kızıma gıyısı aldım bide yanına oyuncak 10dogum günü sabırsızca bekliyorum 🥹🥰💖