babymamma bak güzel kardeşim 😅 esimel bize normal size anormal gelen seyelr demişsin 😅 bize anormal gelmedigi için hiçbiri başta bı ofsayt yedin 😅 bu akımı anlayamadinizndiyosun başta sen anlamaissin yada anladysanda anlatamamissin 😅 ilişki dinamiğine bağladın diyosun millete sen anlatmjsin biz ne yapalım 😅 benim anormalim var diye iddiam olmadı ki yazayım dümdüz bı çiftiz biz yorum okumaya geldim 😅 yani eşinin sana maaş gibi para vermesi anormal değil, çocuğa bakması anormal değil, seni dinlendirmesi anormal değil, şans istemesi araması vs anormal değil. Vala bişey demicem dedimde sen istedin bendee uzun uzun acikaldim😅