Kızlar bir çocuğunuz bu akımı bilirsiniz burda da devam ettirelim istiyorum ben başlıyorum.
2 haftada 1 temizlikte ve ütü yaparım o günler eşim çocuğu alıp erkenden evden gider arabanın yakıtına asla karışmam o halleder kendisi iş insanı bazen fuarları olur fuarın ilk günü mutlaka ziyaret bekler toplantılar öncesi arar ver bol şans dilememi ister sabahları erken işe gittiği için öocukla beraber kalkar kahvaltı yapar ve ben uyanana kadar işe gitmek için bekler çocukla oynar evlenirken çocuk okul çağına gelene kadar çalışmam demiştim ve bu yüzden kişisel harcamalarım için her ay belli bir miktar maaş gibi para gönderir cuma geceleri ben dışarı çıkarım cumartesi gecesi o çıkar pazar gecesi de çocuğu anane veya babanneye bırakır beraber çıkarız vs
Hadi devam ettirin bakalım 🤩🤩