Karaaslan2 @ismimneolsunla Kızlqr benimki bugün ağlayarak gitti ama sınıfs bırakınca ağlamadı. Tedirgin bakıyordu. Bana inin dediler aşağı indim. 3 saat aramadılar beni.
Ama şimdi post açtım hatta. Endişeliyim, ne yaptı, üzülür içine atarsa bir de sıkıntı 😢