ismimneolsunla Benim deneyimlediğim kadarıyla kurumdan kuruma çok fark ediyor, hatta öğretmenden bile
Çünkü ben 2 farklı yere gittim, biri çok katıydı atleti bile düzeltmeyiz ki kendi öğrensin dedi ben orayla görüşünce kayıt yapmama kararı aldım
Sonra kendi yerimize gittim, onlar çok yapıcı konuştu. Bunlar 3 yaşında, tabi ki yardımcı olucaz. Çocukları bir başına bırakcak değiliz dediler. İçim rahatladı
Benimde kafam aşırı karışık ama zamanla görcez, umarım çocuğunuz hazır değil diyip bizi kovmazlar😅 Benimki bu ay girecek 3. Yaşına