Newmom41 Newmom41 yani gebelik testinde ilk idrarda çok hafif silik çıktı bozuktur diye düşümdüm tekrarr yaptım o da silik çıktı ama çok hafif sonra tekrarladım bir kaç saat sınra ama hiç birşey çıkmadı kan verdim 2.30 çıktı