B1u2s4r5a6 biraz daha bekleyin test için bence yada bi kaç gün sonra kan verin ama istiyorsanız yoksa bile psikolojik olarak insan belirti yaratıyor yani biz bi kaç aydır istiyoruz geçen ay o kadar emindim ki hamile olduğuma tüm belirtiler vardı yumurtlama takibi de yaptım ama değilmişim adet oldum yani istediğimiz için bazen her belirtiyi gebelikte sanabiliyoruz adet belirtileriyle aynı zaten bence sizde biraz bekleyip tekrarlayın yada bi kaç gün sonra kan verin daha sağlıklı olur