tsmutter bence bu hormonlarla alakalı bir durum ben tahlil verdim bütün değerlerim çok iyi ama saçlarım inanılmaz dökülmeye başladı ilk aylar öyle değildi, ilk çocuğumda da aşırı döküldü. Bir süre sonra duruyor ama dediğiniz gibi baya kel gibi bir şey olunuyor