Merhabalar, bebeğim 4 aylık oldu. Son 1 aydır hayatım boyu dökmediğim kadar saç döküyorum. İnanamıyorum yani saç hacmim yarıya indi. Hamileyken abartısız 10 günde üç beş tel saç dökülürdü. Cildim kusursuzlaşmıştı, şu anda sivilceler, saç dökülmesi, kemik ağrıları beni ele geçirmiş durumda. Kullandığım takviyelere aynen devam ediyorum. Ama bana neler oluyor böyle? Geçecek mi bu durum? Ne yapmam lazım?