gamze_20949 bende gommedim bir buçuk yaşında ama duruyor büyük ihtimalle de gömmem kumla yapılan anı tablosu oluyor bebeğin el ve ayak izi çıkariliyor ardından hastane bilekliği bir tutam saçı göbek bağı ve istediğin şeyler güzelce tablo yapılıyor öyle yapicam inşallah tavsiye ederim isteyene link de atabilirim