acemiannegeldi gamze_20949 2 yaşında gömmedim. Anı kutusu var emziği, hastanede koluna takılan isim bilekliği göbek bağı falan saklıyorum ☺️🥹
amazontuba nur907_ benim de öyle oldu insanın aklına da gelmiyo bebeğin orda can derdindeyken göbek bağını sormak, 😞
urasmom6 busra1819 Allah korusun ters teper de ya sürekli hasta olursa sırf bu yüzden ters teper diye bi yere gömemiyorum 🤦🏻♀️