2bebeannesi158_ bende geçen ay taktırdım daha adet oldum ve üstüne takıldım hani doktor kanama vs olmaz lekelenme olur dedi psikolojik mi nedie mide bulantısı da olunca da Doktor’un da ilk aklına bu geldi tekrar gebelik olabilir mi dedi bende yok dedim ama içim içimi de yedi sonrası belli zaten çok şükür li yokmuş umarım hepimiz için ne hayırlısıysa o olur bundan sonra daha da dikkat ederim